luni, 28 decembrie 2009

Všeč mi je

Ne vem zakaj zdaj mi je zelo všec govoriti po slovensko. Čeprav ne vem preveč besed, všec mi je ta jezik. Letos sem bil v Sloveniji, v Ljubljani, na seminaru Slovenskega Jezika, Literature in Kulture in sem tam poskušal učiti se ta jezik. Lepo je bilo. Zelo lepo. Lahko rečem da imam rad slovenščino in Slovenijo, ker sem tam spoznal veliko ljudi, smo veliko obiskovali in smo se lepo imeli. Vsi profesori so bili odlični - seminar je tudi bil zanimiv- ampak najbolši mislim da je bil profesor fonetike slovenskega jezika (kje je bilo malo težko za nas). Takrat ko smo dobro rekli nekaj, profesor je imel krasne izraze kot »Oookej, gremo naprej!«, ali »Taaaakooo!«, ali »-E-, -e- McDonald's smile -e-« (nekaj kot »Thank God you have finally managed to pronounce it!«. Seveda, hecam se). Vsi študenti smo se vedno smejali zaradi teh njegovih izrazov.
Ljubljana je lepo mesto, manše kot moje mesto, ampak lepše. Slovenija je majhna država, ampak je zelo zelo lepa. In je tudi zadnja država v Evropi v kom jeziku še obstaja dvojina! Čeprav je slovenščina malo težka zaradi nje (zaradi dvojine), mi je še všeč.
To ni še vse. Uživajte!
Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu